Friday, February 11, 2011

aku nampak dia selalu

aku maafkan dia.. bukan salah dia. salah aku.
aku selalu terjumpa dia. layaknya aku tak marah dia tapi hati nie asyik rasa sesuatu ja.. rasa yg bukan2.

aku tak tau sbb apa dia jauh dari aku. tapi aku kena akui yg dia mmg bukan ditakdir untk berkawan ngan aku. sekali dia tak selesa ngan aku.. 2 kali aku rasa tak selesa. kadang2 aku akui dia tak jujur dalam bersahabat. aku takkan jelous kalau dia kuar ngan org len. tapi napa dia yg gelabah.

aku cuba nak bersahabat kerana aku tahu kamu tuh baik. lemah lembut-bertolak ansur.
tak tau apa punca dulu kita baik sgt... skg masing2 cam jauhkan diri. merajuk antara satu sama lain. kalau jumpa tepi jalan pn sekadar senyum dan tunduk.. iskkk.. entahla.

nak aku pujuk ka.. sapa kamu! perlu ke aku pujuk. tak kan.. tak ada apa2 antara kita kan "gendut". aku suka pangil kamu gendut. bukan sebab gendut. tapi aku nak bagitau yg body kamu tu seksi. mulut tak sampai nak kata. aku tau kamu tak selesa aku panggil cam tuh. bila igt2 muka kamu bila aku panggil gendut makkkk aiiii... hahaha

No comments:

Post a Comment