Friday, February 11, 2011

sampai terlupa paswod

aku tak ambik tau langsung pasai blog nie sampai lupa paswod.
terasa nak buka balik blog nie pasai baru2 nie dalam hot.fm antara radio kegemaranku menhangatkan cerita pasal blog. macam2 ada.

terasa ingin nak jadikan blog sebagai dairi.. memandangkan dah lama aku tak buka dairi secara manual. nak update apa yg berlaku dlm hidup ataupon pasal kewangan. semua aku dah tak buat. lemahnya aku! tak ambil berat soal hidup.

aku nak ambik berat pon.. hidup aku bukannya ada apa2 yg best nak dikogsi dlm dairi. kertas dairi pon rasanya meluat tengok aku tulis asyik benda yg sama.
kesedihan dalam kehidupan.

tapi ye la manusia nie... selalunya yg manis yg terjadi dlm hidup banyak sampai dia lupa nikmat seharian. kalau yg buruk n sakit tuh kita igt sgt2. geram ja sampai tak leh nak tido.

Aku nie pon sama la... skg asyik terigtkan sesuatu ja... wahal banyak lagi benda lain yg patut aku igt... aku tak nak patah balik..

No comments:

Post a Comment